sözlük yazarlarının acılarını/üzüntülerini paylaşacağı başlık. az entry girilmesi dileğiyle...
bugün çok kötü bir olay yaşadım sözlük.

bilgisayar başındaydım. kalbimde az bir basınç hissettim. neyse sorun olarak görmedim. aslında ben bu kalp krizinden uzun zamandır korkuyordum ve biraz da psikoloji ile alakalı olduğuna eminim de neyse.

sonra basınç az bir şey arttı ve halsizlik başladı. sonrasında ise karıncalanma başladı vücudumda ve ayağa kalktım zira eğer oturmaya devam etseydim muhtemelen bayılırdım. karıncalanma daha da arttı. en son zirve noktaya çıktı ve bayılacak gibi oldum, yavaş yavaş bilincimi kaybetmeye başladım. zirve noktası burasıymış sanırım. yavaş yavaş düzelmeye başladım ve 1 saat içinde eski halime döndüm.

tabii ki kalp krizinden şüphelenip doktora gittim. kan tahlili filan yapıldı, ekg yapıldı. kalp değerlerim normal çıktı. fakat panik atak olma ihtimalimin yüksek olduğunu söyledi doktor. psikiyatra gitmemi söyledi. şu covid döneminde bir de bu baş belası çıktı(*). psikaytra gitmem lazımmış.

kafam çok karışık. bu olay normal değildi, bundan eminim. zira 1 yıl önce de aynısını yaşamıştım fakat o kısa sürmüştü. yahu sigaram yok, alkol çok nadir(*), uyuşturucu filan zaten yok. nasıl oluyor anlamadım. sanırım beslenmeyle alakalı. günümüzde zaten kimse düzgün beslenemiyor ki. margarin, tereyağı, ayçiçek yağı, trans yağlar, kuyruk yağı... bunların hepsi doymuş yağ ve inanılmaz zararlılar. boşuna kalp hastası olmuyor millet.

panik atak kısmına dönecek olursam, sanırım bir süre fenerbahçe'den uzak kalmak zorunda kalacağım. çünkü maç sırasındayken aşırı geriliyorum, diken üstünde izliyorum maçları. abi bazen düşünüyorum da cidden gereksiz mi acaba bu tutum. ne bileyim yani izle geç dimi... ama yok, olmuyor işte. bir şekilde geriliyorsun, kalpten gidecek gibi oluyorsun.

basketbol, voleybol, epl, ucl takılalım bir süre(*). bakalım neler değişecek hayatımda.

bekle beni basket tayfa(*). biraz da basket öğrenelim bakalım. xd

Bugün covid-19 testim pozitif çıktı. Daha kötüsü ailemde benim dışımda 2 vaka daha var.

Başta sözlük yazarları olmak üzere hiçbir insan bu virüsle mücadele etmek zorunda kalmaz umarım.